Menu

Nørrebro United søger ny medarbejder til administration og kommunikation

image
29. august 2018 kl. 09:44

Nørrebros største idrætsforening søger ny medarbejder til administration og kommunikation

Du vil som administrativ medarbejder i Nørrebro United være involveret i turneringstilmelding, medlemsregistrering, ventelisten, medlemskartoteket, klubbens kontaktmail, bogføring og betaling af regninger. Du vil primært arbejde med styresystemet KlubOffice og Office-pakken. Det er ikke et krav at du har erfaring med KlubOffice, men det er selvfølgelig en fordel.  Du skal forvente at omkring 60-70 % af din arbejdsuge er dedikeret til de administrative opgaver.

Udover de administrative opgaver vil du også have det primære ansvar for klubbens eksterne og interne kommunikation. Her forventer vi, at du kan håndtere at skrive og videreformidle gode historier fra klubbens medlemmer, bidrage til formidlingen af klubbens nuværende projekter, samt håndtere nyhedssektionen på klubbens hjemmeside og Facebook.

Nørrebro United er Nørrebros største idrætsforening med over 1000 medlemmer. Foreningens hovedfokus er at skabe gode idrætstilbud for Nørrebros børn og unge. Vi har en vision om at være en forening der samler hele Nørrebro på tværs af kulturelle og sociale baggrunde, samt at være et sted, der også kan rumme de børn og unge, der stikker lidt udenfor. Sport og idræt er for os meget mere end spil mellem to mål. Det er et sted der samler os, skaber venskaber og giver os stærke og udviklende oplevelser gennem hele vores liv. Vi sætter derfor som organisation en stor ære i at være et sted hvor der er plads til alle og vi håber at du også vil værne om disse værdier.

Du vil som ny medarbejder i Nørrebro United blive ansat på en arbejdsplads hvor der er tre andre fuldtids- og projektansatte, samt tre deltidsansatte. Kontoret er placeret i Nørrebro Uniteds klubhus på Husumgade 44. Klubbens mange frivillige besøger ofte kontoret og arbejdspladsen kan derfor til tider være kaotisk. Det er derfor vigtigt at du som person er komfortabel med at tingene sjældent forløber som du har planlagt. En normal arbejdsdag indeholder altid nye udfordringer, som du ikke havde forudset. Du skal derfor kunne lide at have travlt og trives med at have mange bolde i luften på samme tidspunkt.

Arbejdets specielle karakter gør, at vi forventer, at du evner at fokusere på dine opgaver og synes det er interessant at møde og arbejde med mange forskellige mennesker, med vidt forskellige sociale og uddannelsesmæssige baggrunde. Derudover skal du være forberedt på at visse opgaver kun kan udføres uden for normal arbejdstid, og du kan derfor forvente nogle arbejdstimer sent eftermiddage, aften eller i weekenderne.

Som del af din ansættelse vil du gennemgå et optræningsforløb med den nuværende administrative medarbejder. Her vil du blive introduceret til Kluboffice og andre af klubbens nuværende systemer. Vi forventer derfor du kan starte senest d. 1/10. Stillingen er en fuldtidsstilling og lønnen er 27.000 kr. om måneden, uden pension.

Er du interesseret i stillingen så send ansøgning og CV til kontor@nbunited.dk senest d. 14/09 kl. 12:00.

Har du nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Ulrik på Tlf. nr. 30 28 90 79 inden for normal arbejdstid.